28. 11. 2009.

Bajramski turnir-Cazin 28.11.2009

Moju molbu i preporuku da ne učestvuju na ovom turniru ispoštovali su Kemo, Keno i Harun. Ostali su se odlučili da nastupe, te sam rezignirano-relaksiran gledao kako ih sudije "kasape".
Na dva borilišta se nije moglo provući nijedan takmičar koji nije "njihov".

Mlađi Dizdar se ipak okitio srebrenom medaljom. U finalu je ipak morao izgubiti.Ajla je bila superiorna te je zbog toga dobila umjesto poena kazne i diskvalifikovana. Ostale nisam imao obraza gledati.Poslije sam saznao njihove utiske i rezultate.Semanić Adem je uzeo broncu,Handanović Ibrahim-Lalo broncu,Beganović Ibrahim srebro,dok je Adnan Dizdarević uzeo zlato.Sudu Hadžalića je sudija isprovocirao , te su ga ganjali iz sale uz povike marš van svinjo! O pedagogiji se ne može govoriti je to nije poželjno u ovoj sredini!
Ove dokone koji ostavljaju komantare na blogu molim da to ne čine. Da sam htio komentarisati i ulaziti u rasprave išao bih na forum. Blog je intima, nešto kao lični dnevnik, gdje se zapisuju svoje misli,osjećaji, frustracije... Valjda sam sebi ne možeš lagati.

Nema komentara: